Privacyverklaring
Samenvatting van onze privacyverklaring
Welkom bij Variapack NV. Uw vertrouwen en privacy staan bij ons hoog in het vaandel. Deze gids biedt een momentopname van hoe wij omgaan met uw persoonlijke gegevens. Voor alle details kun je naar beneden scrollen naar onze gedetailleerde Privacyverklaring.
Wie verwerkt je gegevens?
Variapack NV, dochteronderneming van de Bunzl Group, is de bewaker van uw persoonlijke gegevens en zorgt ervoor dat deze met zorg en respect worden verwerkt.
Welke gegevens verzamelen we?
We verzamelen een reeks gegevens om onze diensten te leveren en te verbeteren, waaronder:
- Persoonlijke identificatie en contactgegevens
- Accountgegevens
- Informatie over bestellingen en leveringen
- Betalingsgegevens
- Gegevens over gebruik en feedback
Waarom hebben we je gegevens?
We verwerken uw gegevens om producten en diensten te leveren waar u van houdt, om ons aanbod te verbeteren en om te voldoen aan wettelijke vereisten. Onze verwerking is gebaseerd op:
- Toestemming (voor het versturen van nieuwsbrieven, etc.)
- Contractueel noodzakelijk (om onze overeenkomsten met u na te komen)
- Wettelijke verplichtingen (om te voldoen aan toepasselijke wetten)
- Legitieme belangen (om onze diensten te verbeteren)
Met wie delen we je gegevens?
We delen je gegevens met vertrouwde partners zoals financiële instellingen, IT & Security Service Providers en om juridische redenen, waarbij we er altijd voor zorgen dat je gegevens beschermd zijn.
Internationale uitwisseling van gegevens:
Uw gegevens kunnen internationaal worden overgedragen binnen de Bunzl Group of aan vertrouwde derden, altijd met strenge waarborgen zoals de toereikendheidsbesluiten van de Europese Commissie, Standaard Contractuele Clausules of andere rechtsgrondslagen die de bescherming van uw gegevens waarborgen.
Wil je meer informatie?
Onze gedetailleerde lijst van gegevensverwerkers en zakenpartners, samen met hun doeleinden, is beschikbaar voor uw inzage. Als u vragen hebt of uw rechten wilt uitoefenen, neem dan contact met ons via de beschikbare gegevens in het gedeelte Contact opnemen
Uw gegevens beschermen:
We gebruiken robuuste beveiligingsmaatregelen om je gegevens te beschermen tegen ongeautoriseerde toegang, verlies of misbruik. De veiligheid van uw gegevens hangt echter ook af van de voorzorgsmaatregelen die u neemt.
Je rechten:
U hebt rechten met betrekking tot uw persoonsgegevens, waaronder toegang, correctie, wissen en het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking of deze te beperken.
Als u uw rechten als betrokkene wilt uitoefenen, gebruik dan de informatie in het gedeelte Contact opnemen in de Privacyverklaring hieronder.
Contact Informatie;:
Onze contactgegevens kan je ook hier raadplegen.
Updates van deze verklaring:
We kunnen deze verklaring bijwerken om wijzigingen in onze activiteiten weer te geven. Als u gebruik blijft maken van onze diensten, betekent dit dat u deze wijzigingen accepteert.
Variapack NV
PRIVACYVERKLARING
1. Inleiding
Welkom bij Variapack NV. Uw privacy is erg belangrijk voor ons. Als u ons uw persoonlijke gegevens geeft, vertrouwt u erop dat wij daar goed voor zullen zorgen. Wij beloven dat wij uw gegevens veilig zullen bewaren. Deze privacyverklaring is er om u te vertellen hoe wij uw persoonlijke gegevens verzamelen, gebruiken en beschermen. We willen ervoor zorgen dat je alles begrijpt, zodat je precies weet wat er met je gegevens gebeurt als je bij ons bent, en zelfs daarna. Hier leggen we uit wat we met je gegevens doen, met wie we ze eventueel delen en welke keuzes je hebt met betrekking tot je eigen gegevens.
2. Wie is verantwoordelijk voor uw gegevens?
Variapack NV is het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het verwerken van de persoonlijke gegevens zoals we die in dit privacybeleid beschrijven. Variapack NV is een onderneming van de Bunzl Group. Bunzl is een internationale leider in de distributie van non-food verbruiksartikelen. Bunzl is actief op 4 continenten en is vertegenwoordigd in 32 landen met meer dan 250 distributiecentra en meer dan 22000 werknemers (voor meer informatie zie: www.bunzl.com).
Hou er rekening mee dat we in deze privacyverklaring onze rol als gegevensbeheerder behandelen. Dit betekent dat wij de doeleinden bepalen waarvoor en de manier waarop persoonsgegevens worden of zullen worden verwerkt.
Het is belangrijk dat u deze verklaring leest, samen met elke andere privacyverklaring die we kunnen verstrekken bij specifieke gelegenheden waarbij we persoonlijke gegevens over u verzamelen of verwerken, zodat u op de hoogte bent van hoe en waarom we dergelijke informatie gebruiken.
Als u vragen hebt over de manier waarop wij persoonsgegevens verwerken, of als u uw rechten als betrokkene wilt uitoefenen, gebruik dan de informatie in het gedeelte "contact opnemen" hieronder.
3. Wanneer is dit privacybeleid van toepassing?
Dit privacybeleid is van toepassing als u gebruik maakt van de website van Variapack NV en de diensten zoals beschreven in onze Algemene Voorwaarden. Als u via onze website solliciteert naar een baan bij Variapack NV, is het privacybeleid voor werknemers van toepassing.
Onze website kan links bevatten naar andere websites met een ander privacybeleid. Alle persoonlijke informatie die u op deze websites verstrekt, valt onder hun eigen privacybeleid.
4. Waarom we uw gegevens nodig hebben en hoe we ze gebruiken?
Om je persoonlijke gegevens te gebruiken/verwerken, moeten we een goede, wettelijke reden hebben - dit noemen we een "legitieme rechtsgrondslag". Het is alsof we een aantal regels hebben die zeggen dat we je gegevens mogen verzamelen en gebruiken, maar alleen op bepaalde manieren en om specifieke redenen. Dit is hoe het werkt:
- Als je zegt dat het goed is (Toestemming): Als je ons vertelt dat we je informatie ergens voor mogen gebruiken, zoals het sturen van nieuwsbrieven, dan is dat voor ons een bevestiging.
- Om onze overeenkomst met jou na te komen (Contractuele noodzaak): Wanneer je iets van ons koopt of je aanmeldt voor een dienst, moeten we je gegevens gebruiken om te leveren waar je om hebt gevraagd. Dit kan het verzenden van je aankoop zijn of het verlenen van toegang tot een dienst.
- Omdat de wet het vereist (wettelijke verplichting): Soms zijn we wettelijk verplicht om uw gegevens op bepaalde manieren te gebruiken, zoals voor het bijhouden van financiële gegevens of om te voldoen aan wettelijke verzoeken.
- Als we een goede reden hebben (Legitieme belangen): Als we een eerlijke en noodzakelijke reden hebben om je gegevens te gebruiken, bijvoorbeeld om onze diensten te verbeteren of om ervoor te zorgen dat onze website veilig is, kunnen we hiermee doorgaan. We wegen onze belangen af tegen uw rechten om ervoor te zorgen dat uw privacy niet oneerlijk wordt beïnvloed.
Voor elk stukje persoonlijke informatie dat we verzamelen en gebruiken, hebben we een duidelijke reden - doel - om dit te doen. Elke keer dat we om je gegevens vragen, moeten we je precies vertellen waarom we ze nodig hebben en wat we ermee gaan doen. Dit zorgt ervoor dat we altijd transparant tegen je zijn en dat we je gegevens op een verantwoorde manier gebruiken.
Maar dat is nog niet alles. We moeten je niet alleen vertellen waarom we je gegevens gebruiken (het doel), maar we moeten er ook voor zorgen dat we het wettelijke recht hebben om dit te doen (de rechtsgrondslag). Het is alsof je zowel de reden als de toestemming hebt om je gegevens op bepaalde manieren te gebruiken.
In de tabel hieronder geven we precies aan welke gegevens we mogen gebruiken, wat we met je gegevens doen en waarom, samen met de rechtsgrondslag voor elke activiteit. Op deze manier is alles duidelijk en transparant en kun je erop vertrouwen dat je precies weet hoe en waarom je gegevens worden gebruikt.
Doel | Gegevenscategorie | Wettelijke basis |
Account aanmaken Een persoonlijke account voor u aanmaken op ons platform. Hiermee krijg je toegang tot verschillende diensten en functies die we aanbieden, kun je je ervaring personaliseren en je voorkeuren en instellingen beheren. |
|
Om onze overeenkomst met u na te komen (Contractuele noodzaak) |
Uw bestellingen verwerken en leveren We gebruiken je persoonlijke gegevens om bestellingen te verwerken, af te leveren en met je te communiceren over bestellingen. We gebruiken je afleveradres bijvoorbeeld om de levering te plannen en uit te voeren. We zorgen er ook voor dat onze bezorgers weten of ze een pakket bij je moeten ophalen, of dat er een probleem was met de laatste bestelling. We kunnen je gegevens ook gebruiken om contact met je op te nemen als er een probleem is met je bestelling. Tot slot gebruiken we de inhoud van je bestelling om de juiste producten te kopen en ervoor te zorgen dat ze op tijd worden verpakt en klaargezet. |
|
Om onze overeenkomst met u na te komen (Contractuele noodzaak) |
Klantenservice Onze klantenservice staat altijd klaar om je vragen en feedback te beantwoorden. We gebruiken je persoonlijke gegevens om je een goede service te bieden. We gebruiken bijvoorbeeld je accountgegevens om met je te communiceren en we bekijken je bestel- en leveringsgegevens om eventuele problemen op te lossen. We gebruiken deze informatie ook om onze diensten te verbeteren. Als we bijvoorbeeld merken dat er meerdere klachten zijn binnengekomen over een bepaald probleem, zullen we ons uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Mededelingen en feedback die we van klanten ontvangen, sorteren we ook automatisch op onderwerp en inhoud. Zo kunnen we de meest urgente klachten het eerst behandelen en medewerkers met de juiste kennis inschakelen om je te helpen. |
|
Om onze overeenkomst met u na te komen (Contractuele Noodzaak) Wanneer we een goede reden hebben ( Legitieme Belangen) om onze diensten te verbeteren |
Betalingen verwerken We gebruiken uw persoonlijke gegevens om betalingen te verwerken en te verifiëren. Hiervoor werken we samen met betalingsserviceproviders die ervoor zorgen dat dit veilig gebeurt en die voldoen aan de internationale PCI-veiligheidsstandaard. |
|
Om onze overeenkomst met u na te komen (Contractuele Noodzaak) |
Fraude en misbruik voorkomen We hopen dat het nooit gebeurt, maar helaas krijgen we soms te maken met fraude. We gebruiken je persoonlijke gegevens om fraude en gebruik van onze diensten in strijd met de algemene voorwaarden te voorkomen. We controleren bijvoorbeeld of de verstrekte betaalgegevens correct zijn en we kunnen geen betaling via automatische incasso aanbieden voor transacties waarbij klanten een verhoogd risico op fraude lopen. |
|
Legitiem belang om fraude op te sporen en te voorkomen |
U en anderen advertenties tonen We willen onze klanten en potentiële nieuwe klanten online advertenties laten zien. Hiervoor gebruiken we uw persoonlijke gegevens. We verzamelen deze gegevens onder andere door het plaatsen van cookies. Kijk voor meer informatie over ons gebruik van cookies in ons Cookiebeleid. |
|
Als je zegt dat het goed is (Toestemming) |
Nieuwsbrief Onze nieuwsbrieven zijn ontworpen om je op de hoogte te houden van het laatste nieuws, updates en aanbiedingen van ons bedrijf. Door je aan te melden voor onze nieuwsbrief, geef je ons toestemming om je informatie te sturen waarvan we denken dat je die interessant en nuttig zult vinden, rechtstreeks naar je inbox. Dit omvat informatie over nieuwe producten, speciale aanbiedingen en inzichten in de laatste ontwikkelingen van ons bedrijf. |
|
Als je zegt dat het goed is (Toestemming) |
Voor markt- en productonderzoek We doen regelmatig onderzoek naar de populariteit van onze producten. We meten op geaggregeerd niveau welke producten populair zijn in bepaalde regio's of bij bepaalde klantsegmenten. Op basis van dit onderzoek verbeteren we ons productaanbod en proberen we de vraag naar producten te voorspellen, zodat we voldoende, maar niet te veel producten inkopen. Dit onderzoek is gericht op het vinden van algemene trends en het doen van algemene voorspellingen. We kunnen deze gegevens gebruiken om onze datamodellen te trainen en hun prestaties te verbeteren. |
|
Gerechtvaardigd belang |
Om te voldoen aan wettelijke verplichtingen In bepaalde gevallen verzamelen en gebruiken we uw persoonsgegevens om te voldoen aan een wettelijke verplichting, om een rechtsvordering in te stellen of om ons te verdedigen tegen een rechtsvordering. We zijn bijvoorbeeld verplicht om bepaalde persoonsgegevens te bewaren op grond van de belastingwetgeving. In sommige gevallen hebben we een legitiem belang om persoonsgegevens te gebruiken in verband met een wettelijke verplichting of een rechtsvordering, bijvoorbeeld in het geval van een terugroeping van een product. |
|
Omdat de wet het vereist (Wettelijke verplichting) Legitiem belang |
5. Hoe delen we gegevens met anderen?
We willen dat je weet dat je persoonlijke gegevens bij ons in veilige handen zijn. Soms moeten we je gegevens delen met andere vertrouwde partijen om je onze diensten te kunnen leveren of om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen. Maar maak je geen zorgen, we zijn zeer selectief in met wie we je gegevens delen en zorgen ervoor dat ze altijd beschermd zijn.
Hier lees je wie toegang tot je gegevens nodig heeft en waarom:
- Financiële en juridische partners: Hieronder vallen banken, verzekeringsmaatschappijen en onze adviseurs op financieel, fiscaal, juridisch en boekhoudkundig gebied. Zij helpen ons om ons bedrijf verantwoord en veilig te beheren.
- Opleidings- en ontwikkelingsdeskundigen: Soms werken we samen met specialisten om de vaardigheden en diensten van ons team te verbeteren, wat betekent dat we informatie delen om trainingsprogramma's op maat te maken.
- IT- en beveiligingsdiensten: Dit zijn de technische tovenaars die ervoor zorgen dat onze systemen soepel en veilig werken. Door gegevens met hen te delen, krijg je een betere, veiligere ervaring.
- Bedrijfswijzigingen: Als we betrokken zijn bij een fusie, overname of verkoop, worden gegevens mogelijk overgedragen als onderdeel van de bedrijfsactiva, maar we houden je altijd op de hoogte.
- Distributiepartners: Om ervoor te zorgen dat de producten die je bestelt je snel en veilig bereiken, delen we de nodige gegevens met onze distributiepartners. Deze samenwerking helpt ons het leveringsproces te stroomlijnen, zodat je producten zonder problemen naar je onderweg zijn.
En natuurlijk, als de wet of de openbare veiligheid dit vereist, moeten we mogelijk informatie delen met overheidsinstanties of overheden. Maar zelfs dan delen we alleen wat absoluut noodzakelijk is.
Jouw vertrouwen is belangrijk voor ons, dus we beloven dat we je persoonlijke gegevens nooit zullen verkopen of gebruiken voor bijvoorbeeld cross-context gedragsadvertenties. Jouw privacy is onze prioriteit en we zijn er om je gegevens veilig te houden terwijl we je onze beste diensten leveren.
6. Internationale gegevensuitwisseling
Vanwege het multinationale karakter van ons bedrijf kunnen de gegevens die wij over u verwerken worden overgedragen aan of geraadpleegd door BUNZL, onze gelieerde ondernemingen en vertrouwde derden uit verschillende landen over de hele wereld. Uw persoonlijke gegevens kunnen worden verplaatst naar een ander land dan waar u woont als ze nodig zijn voor de doeleinden die we in deze Privacykennisgeving hebben genoemd. We nemen de bescherming van uw rechten tijdens deze overdrachten serieus. Daarom sturen we uw persoonlijke gegevens alleen naar plaatsen waar:
- De Europese Commissie heeft besloten dat er een adequaat niveau van gegevensbescherming is. De lijst met landen vindt u hier: https://commission.europa.eu/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en
- Er zijn sterke garanties voor de overdracht van uw persoonlijke gegevens, zoals:
- Standaard contractuele bepalingen;
- Gedragscodes;
- Mechanismen voor certificering;
- Of, als de overdracht is toegestaan volgens de geldende wetgeving inzake gegevensbescherming.
We voeren deze internationale overdrachten uit om u de best mogelijke diensten te kunnen blijven leveren, ongeacht waar ter wereld u of wij ons bevinden. De lijst met de landen waarnaar wij uw gegevens kunnen overdragen kan steeds opgevraagd worden.
Meer weten?
Wij geloven in transparantie en daarom hebben we een gedetailleerde lijst samengesteld van alle verwerkers en partners waarmee we samenwerken. Deze lijst wordt regelmatig bijgewerkt om wijzigingen weer te geven, zodat je altijd over de meest actuele informatie beschikt. Je vindt deze lijst op onze website.
7. Wanneer worden mijn gegevens verwijderd?
Wij bewaren uw persoonsgegevens zo lang als nodig is voor de doeleinden die in deze Privacyverklaring worden genoemd, in het bijzonder voor het nakomen van onze contractuele en wettelijke verplichtingen. We kunnen uw persoonlijke gegevens ook opslaan voor andere doeleinden indien of zolang de wet ons toestaat om deze voor bepaalde doeleinden op te slaan, met inbegrip van verdediging tegen juridische claims.
Als u uw klantenaccount sluit, verwijderen we alle gegevens die we over u hebben opgeslagen. Als het om juridische redenen niet mogelijk of noodzakelijk is om uw gegevens volledig te verwijderen, worden de betreffende gegevens geblokkeerd voor verdere verwerking.
Wat betekent blokkeren?
Als gegevens worden afgeschermd, worden toegangsbeperkingen en andere technische en organisatorische maatregelen gebruikt om ervoor te zorgen dat slechts enkele medewerkers toegang hebben tot de relevante gegevens. Deze medewerkers mogen de afgeschermde gegevens ook alleen voor de bovengenoemde doeleinden gebruiken (bijv. voor indiening bij de belastingdienst in het geval van een belastingcontrole).
Blokkering vindt bijvoorbeeld plaats in de volgende gevallen:
- Uw bestel- en betalingsgegevens en eventuele andere gegevens zijn over het algemeen onderworpen aan verschillende wettelijke bewaarplichten, De wet verplicht ons om deze gegevens gedurende strikt gespecificeerde perioden te bewaren voor belastingcontroles en financiële controles. Pas daarna kunnen we de relevante gegevens definitief verwijderen.
- Zelfs als uw gegevens niet onderhevig zijn aan een wettelijke bewaarplicht, kunnen we in de wettelijk toegestane gevallen afzien van onmiddellijke verwijdering en in plaats daarvan een eerste blokkering uitvoeren. Dit geldt met name in gevallen waarin we de relevante gegevens nodig hebben voor verdere contractuele verwerking of vervolging of juridische verdediging (bijv. in het geval van klachten). Het beslissende criterium voor de duur van de blokkering is dan de wettelijke verjaringstermijn. Na afloop van de betreffende verjaringstermijnen worden de betreffende gegevens definitief gewist.
8. Hoe bewaren we uw persoonlijke gegevens op een veilige manier?
Uw privacy en de veiligheid van uw persoonlijke gegevens zijn van het grootste belang voor ons. We doen er alles aan om de informatie die je met ons deelt te beschermen. Daarom hebben we verschillende beveiligingsmaatregelen getroffen om te voorkomen dat uw persoonlijke gegevens verloren gaan, worden misbruikt, zonder toestemming worden ingezien, worden gewijzigd of openbaar worden gemaakt.
Dit is wat we doen om je gegevens veilig te houden:
- Robuuste beveiligingsmethoden: We gebruiken geavanceerde beveiligingsmaatregelen om ervoor te zorgen dat er veilig met uw gegevens wordt omgegaan.
- Beperkte toegang: Alleen medewerkers, agenten en aannemers die om zakelijke redenen echt op de hoogte moeten zijn van je gegevens, hebben toegang. Ze zijn allemaal getraind in gegevensbescherming en begrijpen hoe belangrijk het is om je informatie veilig te houden.
- Voortdurende waakzaamheid: We controleren en updaten onze beveiligingspraktijken voortdurend om nieuwe en veranderende bedreigingen aan te pakken.
We willen je er echter aan herinneren dat geen enkel systeem 100% veilig is. Hoewel we er alles aan doen om je gegevens aan onze kant te beschermen, is er altijd een risico wanneer gegevens over het internet worden verstuurd. We raden je aan hier rekening mee te houden en je eigen voorzorgsmaatregelen te nemen om je informatie online te beschermen. Helaas kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden voor datalekken die buiten onze controle plaatsvinden.
Vergeet niet dat uw beveiliging een teamprestatie is. Als u vragen hebt over hoe u kunt helpen uw gegevens veilig te houden, of als u meer wilt weten over onze beveiligingsmaatregelen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw gemoedsrust is onze prioriteit.
9. Uw rechten
Onder bepaalde omstandigheden hebt u volgens de wet het recht om:
- Toegang vragen tot uw persoonlijke gegevens (algemeen bekend als een "verzoek om toegang voor gegevenssubjecten"). Hiermee kunt u een kopie krijgen van de persoonlijke gegevens die we over u bewaren en controleren of we deze rechtmatig verwerken.
- Correctie aanvragen van de persoonlijke gegevens die wij over u bewaren. Hiermee kunt u onvolledige of onjuiste informatie die wij over u hebben laten corrigeren.
- Verzoek om verwijdering van uw persoonlijke gegevens. Hiermee kunt u ons vragen om persoonlijke gegevens te wissen of te verwijderen als er geen goede reden is om deze gegevens te blijven verwerken. U hebt ook het recht om ons te vragen uw persoonlijke gegevens te wissen of te verwijderen wanneer u gebruik hebt gemaakt van uw recht om bezwaar te maken tegen verwerking (zie hieronder).
- Bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens wanneer wij ons beroepen op een gerechtvaardigd belang (of dat van een derde partij) en er iets met uw specifieke situatie is waardoor u bezwaar wilt maken tegen verwerking op deze grond. Je hebt ook het recht om bezwaar te maken wanneer we je persoonlijke gegevens verwerken voor direct marketingdoeleinden.
- Een verzoek indienen om de verwerking van uw persoonlijke gegevens te beperken. Hiermee kunt u ons vragen om de verwerking van uw persoonlijke gegevens op te schorten, bijvoorbeeld als u wilt dat wij de juistheid ervan of de reden voor de verwerking ervan vaststellen.
- De overdracht van uw persoonlijke gegevens aan een andere partij aanvragen.
- Recht op menselijke tussenkomst. Als de persoonsgegevens worden gebruikt om geautomatiseerde beslissingen over u als betrokkene te nemen (bijv. profilering), hebt u het recht om te weten welke logica het systeem gebruikt om deze beslissingen te nemen en om menselijke tussenkomst te kunnen vragen om dergelijke geautomatiseerde beslissingen ongedaan te maken.
Als u een verzoek indient bij een betrokkene, zullen we binnen 30 dagen reageren, tenzij de complexiteit of het aantal verzoeken een verlenging noodzakelijk maakt. In dergelijke gevallen kunnen we onze responstijd verlengen met maximaal twee extra maanden en zullen we u op de hoogte stellen van deze verlenging en de redenen daarvoor binnen de oorspronkelijke periode van 30 dagen.
Als u uw persoonlijke gegevens wilt controleren, verifiëren, corrigeren of laten wissen, bezwaar wilt maken tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens of wilt dat wij een kopie van uw persoonlijke gegevens aan een andere partij overdragen, neem dan contact met ons op.
Houd er rekening mee dat sommige van deze rechten onderworpen zijn aan bepaalde beperkingen of uitzonderingen. Alle verzoeken worden per geval beoordeeld. U hoeft geen kosten te betalen om toegang te krijgen tot uw persoonlijke gegevens (of om een van de andere rechten uit te oefenen). We kunnen echter een redelijke vergoeding vragen als uw verzoek om toegang duidelijk ongegrond of buitensporig is. In dergelijke omstandigheden kunnen we ook weigeren om aan het verzoek te voldoen.
10. Hoe kunt u contact met ons opnemen?
Als u vragen of opmerkingen hebt over de verwerking van uw gegevens of de inhoud van deze Privacykennisgeving, aarzel dan niet om contact op te nemen met info@variapack.com.
Postadres: Variapack NV, Aarschotsesteenweg 114, B-3012 Wilsele
11. Recht om een klacht in te dienen bij de toezichthoudende autoriteit
Als u klachten hebt over de verwerking van uw persoonlijke gegevens, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op het adres dat u in de vorige paragraaf vindt.
Als u niet tevreden bent met ons antwoord op uw klacht, of als u van mening bent dat onze verwerking van uw gegevens in strijd is met de vereisten van de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming, hebt u het recht om een klacht in te dienen bij de Gegevensbeschermingsautoriteit (APD-GBA).
12. Wijzigingen in deze privacyverklaring
Wij behouden ons het recht voor om deze privacyverklaring bij te werken en te wijzigen om ervoor te zorgen dat deze nauwkeurig wijzigingen in onze procedures en onze verwerking van uw persoonlijke gegevens weergeeft.
Het is belangrijk dat de informatie die wij bewaren accuraat en actueel is. Houd ons op de hoogte van eventuele wijzigingen in uw gegevens tijdens het wervingsproces.
Laatst gewijzigd: 20 maart 2024